onsdag, september 11, 2013

Lipcowy Shape + płyta Ewy Chodakowskiej

Wiem, wiem mamy już wrzesień! Niestety w Szwecji nie mam dostępu do Shape, ale jest jeszcze wiele innych tego typu magazynów. Lipcowy Shape kupiłam podczas urlopu w Polsce. Miedzy  sierpniowymi numerami został jeden rodzynek - lipcowy Shape. Tyle dobrego słyszałam o treningach z Ewą Chodakowską, więc kupiłam  magazyn by przetestować płytę.




Bardzo długo się zbierałam do ćwiczeń z płytą, ale kilka dni temu rozpoczęłam treningi z Tomkiem Choińskim. Musze przyznać, ze troszkę się rozczarowałam, ponieważ spodziewałam się dużo trudniejszych ćwiczeń.  Po pierwszym dniu miałam lekkie zakwasy w udach i pośladkach, ale na brzuchu nic nie czułam. Mam za sobą kilka dni ćwiczeń z płytą i jeszcze nie czuje żadnych efektów ćwiczeń. Mimo to będę ćwiczyć dalej. Uważam, że jest to dobra płyta dla zupełnie początkujących, ponieważ serie ćwiczeń są bardzo proste.

Jakość obrazu i dźwięku jest bardzo dobra, ale prowadzący nie przypadł mi do gustu. Tomek ciągle się myli i poprawia, widać ze wyuczył się tekstu.

Zdecydowanie wole siłownię i bieganie na  świeżym powietrzu. Jednak będę dalej cwiczyc z ta płytą i mam tez zamiar spróbować innych treningów z Ewą  Chodakowską. Po za tym nie rezygnuje z siłowni.



2 kommentarer:

  1. tez uwazam ze cwiczenia sa slabe, bez porownania do skalpela

    SvaraRadera