torsdag, mars 20, 2014

Mobilemix # 2


Mix przypadkowych i nieprzypadkowych zdjęć z ostatniego tygodnia :)


Teraz czytam


Kulinarnie
Warzywne chipsy, kiełki, krem ze szparagów i łosoś z ulubionego przepisu klik (na moim zdjęciu nie wygląda apetycznie, ale jest pyszny)


Z tego powstał kruchy chlebek :)


Ścianka wspinaczkowa. Było super!


Drugie śniadanie i gazeta z przed miesiąca, o której zapomniałam :)
Herbatka Yogi i ćwiczenia z Ewą.


Dziś spadło bardzo dużo śniegu, ale długo nie poleży.



15 kommentarer:

  1. widzę, ze u Ciebie samo zdrowie na talerzu ;)
    U mnie już zdecydowanie wiosna, zresztą śnieg tej zimy widziałam tylko w telewizji ;))

    SvaraRadera
  2. Uwielbiam ściankę wspinaczkową! ;)

    SvaraRadera
  3. krem ze szparagów - tego nie próbowałam :) i ten śnieg....

    SvaraRadera
  4. Ale zdrowo tu u Ciebie :) przypomniałaś mi o tym, że skoro wiosna przyszła, to trzeba sadzić kiełki! :)

    SvaraRadera
  5. Az zatesknilam za sniegiem... w UK w tym roku nie bylo :(

    SvaraRadera
  6. Na szczęście już po śniegu nie ma śladu :)

    SvaraRadera
  7. Kiełki uwielbiam!

    A Harper Lee jest super! Miłej lektury!

    SvaraRadera
  8. Chciałabym spróbować takiego chlebka:)Pozdrawiam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  9. dziękuje Ci za odpowiedź.

    SvaraRadera
  10. Świetne zdjęcia. Jeszcze nigdy nie byłam na ściance do wspinaczki :D.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bardzo polecam ścianę! Ja nie mogę się doczekać następnego razu!

      Radera
  11. "ZAbić drozda" to taka wspaniała opowieść:)))) Zazdroszczę Ci, że dopiero ją poznajesz.

    SvaraRadera
    Svar
    1. To prawda jest piękna! Trochę żałuje, że dopiero teraz wpadła w moje ręce, ale za to się czesze, że przeczytałam ją w języku angielskim :)

      Radera