onsdag, maj 07, 2014

The other woman


W niedziele po zakupach w centrum handlowym wybrałam się do kina, było już późno wiec nie miałam dużego wyboru i trafiłam na komedie pt. Inna kobieta. To był strzał w dziesiątkę! Dawno tak się nie uśmiałam przez cały seans :)




To najnowszy film w reżyserii Nicka Cassavetesa, twórcy Pamiętnika. Gdy Kate (Leslie Mann) odkrywa, że jej mąż Mark (Nikolaj Coster-Waldau) ma kochanke (Carly - Cameron Diaz) jest zdruzgotana. Kate nie ma do kogo się zwrócić, więc nawiązuję kontakt z Carly. Obie kobiety odkrywają, że Mark zdradza je z trzecią kobietą, młodą i seksowną Amber (Kate Upton). Wszystkie trzy razem łączą swoje siły i planują zemstę.



Świetna obsada aktorska, cudowna sceneria i zabójczo zabawne dialogi. Nie jest to ambitne kino. To lekki film z ogromnym zastrzykiem dobrego humoru :)

Polecam :)




6 kommentarer:

  1. bardzo rzadko trafiają się takie dobre komedie! :)

    SvaraRadera
  2. widziałam i podobnie jak Ty dobrze się bawiłam oglądając ten film :) całkiem fajny i lekki... idealny na piątkowy wieczór po ciężkim tygodniu ;)

    SvaraRadera
  3. Z chęcią go zobaczę :)

    SvaraRadera
  4. Słyszałam, że faktycznie dobry film :-) Nie oglądałam jeszcze, bo ostatnio kiepsko u mnie z czasem ;-)

    SvaraRadera
  5. Bardzo lubię filmy w tym klimacie :) Tego nie oglądałam, ale skoro stworzył go reżyser Pamiętnika (uwielbiam ten film) to na pewno przypadnie mi do gustu - chętnie obejrzę jak znajdzie się okazja:)

    SvaraRadera
  6. Zastanawiałam się nad tym filmem, fajnie, że sobie o tym przypomniałam, zaglądając na Twój blog :)
    Pozdrowienia!

    SvaraRadera