lördag, oktober 11, 2014

Liebster Blog Award

Kilka tygodniu temu zostałam  nominowana do Liebster Blog Award  przez Dorotę - za co serdecznie jej dziękuje :)


Moje odpowiedzi to:

1.Owoc czy warzywo?
Zdecydowanie owoc. Uwielbiam owoce i jem je każdego dnia :)

2. Książka czy film?
Książka. Czytam prawie codziennie, a mój regał już "pęka w szwach". 

3. Pies czy kot?  
Trudne pytanie, ale gdybym musiała wybrać, to chyba wybrałabym kota.

4. Kawa czy herbata? 
Kawa czarna bez cukru -zdecydowanie jej nadużywam.

5. Morze czy góry?
Góry. Latem, wiosną i jesienią chciałabym po nich chodzić i jeździć rowerem po górskich szlakach, a zimą jeździć na nartach. Marzy mi się domek w górach, ale blisko miasta :) 

6. Język polski czy matematyka?
Oba przedmioty w szkole mnie nudziły... Zdecydowanie wolałam biologie, chemie i fizykę :)

7. Ulubiony kanał na you tube?
Moim ulubionym jest kanał nissiax83 oraz  20m2Lukasza. Bardzo chętnie oglądam tez inne kanały :)

8.  O zwiedzaniu jakiego miejsca marzysz? 
Wielki Kanion w Kolorado w stanie Arizona. Mam nadziej, ze moje marzenie kiedyś się spełni :)

9. Co najczęściej robisz w wolnych chwilach?
Staram się spędzać czas aktywnie na świeżym powietrzu lub czytam książkę.

10. Jaki jest Twój plan na resztę dnia/wieczoru/nocy? :)
Spacer w pięknej jesiennej scenerii, a potem będę pisać pracę . . . i mam nadzieje, ze ją skończę :)

11. Trzy rzeczy, które chcesz zrobić jeszcze w tym życiu to....? 
Odhaczy punkty z listy " miejsca, które chcę zobaczyć", a resztę zostawię dla siebie... :)



Ja nie będę nikogo nominowała do zabawy, ale jeśli ktoś ma ochotę może przekazać  zabawę dalej. Jeszcze raz bardzo dziękuje Dorocie za zaproszenie, a wszystkich czytających to, gorąco zachęcam do odwiedzenia jej bloga klik !

3 kommentarer:

  1. Fajnie się czytało :-)i ten Wielki Kanion też mi się marzy. Powodzenia w pisaniu pracy :-)

    SvaraRadera
  2. Kiedyś także pijałam jedynie czarną, bez dodatków. Teraz ze względów dietetycznych z mlekiem;)

    SvaraRadera
  3. wiele Twoich odpowiedzi pokrywa się z moimi ;)
    Także uwielbiam książki i góry :)

    SvaraRadera